Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

Masurile noastre de prevenire a virusului

 


Chiar de la începerea perioadei de alertă genererată de actuala epidemie aplicăm pe toată durata acesteia următoarele măsuri  de prevenție în cadrul căminului nostru de bătrâni.
  • Spălarea pe mâini în mod regulat și intensiv cu apă și săpun sau cu soluție dezinfectantă pe bază de alcool.
  • Menținerea distanței sociale la cel puțin 1,5 m de alte persoane.
  • Purtarea obligatorie a măștilor/vizierelor și a mânușilor.
  • Evitarea organizării întâlnirilor sau a altor evenimente la care să participe mai multe persoane.
  • Informarea periodică (săptămânal) atât a personalului, cât și a beneficiarilor cu privire la necesitatea curățării/dezinfectării obiectelor/suprafețelor cel puțin o data pe zi.
  • Evitarea atingerii ochilor, nasului sau feței.
  • Limitarea la minimul posibil a atingerii clanțelor sau mânerelor de la uși, butoanelor de la lifturi, etc. (de exemplu acolo unde este posibil ușile pot fi lăsate deschise).
  • Aerisirea naturală (deschidere geamuri/uși) la 2 ore a spațiilor închise și evitarea folosirii ventilației artificiale.
  • Respectarea unei igiene respiratorii adecvate: atunci când se tușește sau se strănută se acoperă gura cu o batistă care trebuie aruncată imediat la gunoi după utilizare. Dacă nu au la îndemână o batistă se folosește pliul cotului. Se dezinfectează și se spălă mâinile imediat.
  • Orice membru al personalului care nu se simte bine sau prezintă simptome de infecție respiratorie (febră, tuse, dureri în gât, nas care curge sau dificultăți în respirație) trebuie să rămână acasă și să anunțe de urgență medicul de familie, precum și conducerea instituției.
  • Reluarea graduală a vizitelor efectuate de către familia sau persoanele față de care beneficiarii au dezvoltat relații de atașament.
  • Vizitarea beneficiarilor, la sediul serviciului social, se poate realiza cu respectarea regulilor de disciplină sanitară stabilite de autoritățile cu atribuții în domeniu, în spații special amenajate care să permită păstrarea distanței minime de 1,5 m, igienizarea spațiului după fiecare vizită, utilizarea echipamentelor de protecție.
  • Acolo unde spațiul permite acest lucru vizitele le vom organiza în aer liber, în exteriorul clădirii serviciului social, cu menținerea măsurilor de asigurarea prevenției și reducerea riscului de îmbolnăvire, mai sus menționate.
  • Completarea de către fiecare angajat, la intrarea în serviciu, sau după caz în tură, a declarației pe proprie răspundere privire la intrarea sau nu în contact direct cu persoane suferinde din cauza infecției cu noul Coronavirus, precum și cu privire la prezența/absența simptomelor specifice infecției atât pentru ele cât și pentru membrii familiilor cu care locuiesc, inclusiv istoricul călătoriilor acestora.
  • Măsurarea temperaturii fiecărui angajat la intrarea în serviciu și înregistrarea acesteia într-un registru special.
  • Purtarea obligatorie a măștilor și mănușilor de către personal.
  • Menținerea limitării accesului personalului în alte spații decât cele în care își desfășoară activitatea
  • Menținerea rutelor stabilite în perioada de urgență pentru fiecare angajat, în funcție de specificul activității sale (de exemplu – personalul administrativ nu va avea acces în spațiile destinate exclusiv beneficiarilor, cum ar fi dormitoarele etc.)
  • Menținerea destinației camerelor identificate care pot fi puse la dispoziția personalului, în situația în care acesta optează să lucreze pentru mai multe zile în cadrul serviciului rezidențial.

Iar pentru beneficiarii noști vom urma aceste măsuri de prevenire:

  • Măsurarea temperaturii de dimineață și de seară a beneficiarilor și înregistrarea acesteia.
  • Măsurarea zilnică a tensiunii arteriale, a pulsului sau după caz a glicemiei, precum și observarea respirației (număr de respirații pe minut – frecvența respiratorie normală 16/min, caz sever de insuficiență respiratorie >30 respirații/min), greutatea în respirație), existența junghiului intercostal, a scaunelor diareice, pentru beneficiarii cu boli cronice.
  • Aerisirea naturală camerelor beneficiarilor de două ori pe zi (nu mai puțin de 30 de minute). La deschiderea ferestrei pentru aerisire, trebuie să se evite răcelile cauzate de existența unei diferențe mare de temperatură între interior și și exterior.
  • Informarea zilnică a beneficiarilor cu privire la regulile de igienă care trebuie respectate în contextul epidemiei de coronavirus. În situația beneficiarilor dependenți de îngrijire,  igiena personală și dezinfectarea este asigurată de personal echipat corespunzător (cu mască, mănuși, eventual ochelari de protecție etc).
  • Menținerea curățeniei în camerele în care sunt protejați beneficiarii. Spălarea zilnică a podelelor, noptierelor și a altor obiecte de mobilier din camera și dezinfectarea acestora cu clor sau, după caz, biocide.
  • Activitățile de grup se vor organiza gradual. Inițial grupele vor cuprinde cel mult 5 beneficiari și, ulterior pe baza analizei comportamentale din perspectiva respectării normelor de protecție, acestea pot fi extinse la cel mult 10 beneficiari.
  • Activitățile de grup pot fi reluate asigurându-se o suprafață minimă de 4 mp pentru fiecare persoană și o distanță minimă de 1,5 m, între oricare 2 persoane apropiate. În situații excepționale, atunci când tipul dizabilității sau al terapiei acordate impun aproprierea dintre beneficiar și specialist, aceștia vor purta fiecare echipamentul de protecție adecvat, conform regulilor în vigoare.
  • Înainte de începerea activităților de grup, în spațiile unde acestea urmează a se desfășura, vom realiza dezinfecția suprafețelor cu substanțe biocide pe bază de clor sau alcool, urmată de aerisirea încăperii pentru o perioadă de cel puțin 30 de minute.
  • Vom evita servirea mesei în sala de mese, dacă aceasta are capacitate care nu permite păstrarea distanței sociale recomandate, respectiv 1,5 m. O alternativă poate fi servirea mesei pentru grupuri mai mici, pe mai multe serii. 

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !