Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

Multumesc Domnului ca am gasit o casa de batrani atat de minunata, cu grija, confort, siguranta si iubire pentru tata

 

 camin de ingrijire persoane cu alzheimer


"Ei bine, tocmai am ajuns acasă să-l văd pe tata și o să spun ce i-am spus soțului meu în timp ce ne urcam în mașină; mulțumesc Domnului că am găsit o casă atât de minunată, grijulie pentru ca tata să-și trăiască zilele în confort, siguranță și IUBIRE ... calitatea îngrijirii este esențială." 


Acestea erau impresiile Donnei Poore, care tocmai  își vizitase tatăl la un cămin de bătrâni. Povestea tatălui a început când Doona Poore și sora sa au început să aibă grijă de tatăl cu demență și problemele legate de comportament, memorie, cogniție. Deși a fost îngrijit și iubit, NU a fost cel mai bun lucru pentru EL din cauza bolii avansate. Mama celor două surori a fost bătută de tatăl cu demență, iar aceasta a murit din cauza rănilor la cap. Viața tatălui a fost modificată dramatic, iar la cei 88 de ani ai săi nu voia să trăiască fără soția sa. Internarea tatălui la o casă de îngrijire s-a dovedit a fi soluția cea mai bună.


Tatăl meu cu demență locuiește acum într-o unitate de îngrijire a persoanelor în vârstă.

 

Sora mea și cu mine ne-am internat tatăl  într-un azil. Bineînțeles că eram bolnave de îngrijorare pentru „uciderea lui”, căruia îi lipseau toate lucrurile care îi făceau viața să se simtă acasă ... dar a bătut-o pe mama mea în iulie (a murit din cauza rănilor la cap), iar viața sa a fost modificată atât de dramatic de când ea și el erau „o echipă” încât „să-l omoare” este departe de ceea ce s-a întâmplat - chiar dacă moare este ceea ce își dorește mai mult decât orice (a fost cu mama mea de la 16 ani. Are 88 de ani, nu vrea să trăiască fără ea).

 

Este  supraponderal - centrul are un bucătar și dietetician cu normă întreagă - și participă la mai multe activități decât am putea spera vreodată să-i oferim. Soțul meu și cu mine îl vizităm în fiecare zi și este plăcut să putem avea un tată / urmaș dinamic la vizitele noastre în loc de îngrijitor / pacient. Tata este mai calm decât trăia vreodată cu sora mea (era foarte stresată) și are o serie de lucrători de îngrijire în continuă schimbare, care au încercat din greu să aibă multă răbdare! El trebuie să „împărtășească” îngrijitorii pe care îi are acum, dar există atât de mulți oameni din culise, implicați în îngrijirea sa generală (spălătorie, bucătărie, întreținere, curățenie, OT, PT etc.) încât raportul este probabil la fel de bun ca sau mai bine decât atunci când era în propria sa casă, cu îngrijitori care veneau. În plus, fac 8 ore zilnic, merg acasă și iau o pauză și revin cu bucurie.

 

Sora mea și cu mine am avut grijă de tata încă din ziua accidentului cu mama mea (demența care tocmai începuse să aibă un impact puternic). Tatăl a avut multe dintre problemele standard ale demenței cu comportamentul său; probleme de memorie și cognitive, neplăcut de schimbare, combativitate, neîncredere, acuzații și „neputințe” generale cu siguranță, și totuși, nu a fost o decizie ușor de luat, dar tata și-a rupt oasele căzând de mai multe ori ... în timp ce eram în aceeași cameră, de două ori!… și fiind incontinent, rătăcind (la toate orele) . Tot timpul nostru cu el a fost petrecut îngrijindu-l fizic sau curățând și am avut cea mai bună intenție din lume, de a-l ține acasă, dar NU a fost cel mai bun lucru pentru EL.

 

Dacă demența lui nu ar fi fost atât de avansată, nu ar avut impact asupra FIECARUI aspect din viața lui, poate că ar fi fost altfel ... dar cum nu mai este capabil să citească, să urmeze televiziunea, să țină o conversație, să meargă fără ajutor, să facă grădinărit, să-și hrănească păsările sălbatice sau oricare dintre lucrurile care i-au plăcut acasă, merită să nu-i lipsească deloc. Vorbește adesea despre îngrijitorii drăguți pe care îi vede acum zilnic ... nu s-a conectat niciodată la vreunul dintre îngrijitori. Cei care veneau în casa lui, păreau să se schimbe tot timpul!

 

Am fost judecați temeinic de o mulțime de oameni pentru că am luat decizia de a îl pune tata în îngrijire cu normă întreagă ... „ar trebui să-l țineți acasă cât puteți” a fost o declarație comună; știi ce? Am FACUT tot posibilul să-l ținem acasă, cât am putut!

 

Ei bine, tocmai am ajuns acasă să-l văd pe tata și o să spun ce i-am spus soțului meu în timp ce ne urcam în mașină; mulțumesc Domnului că am găsit o casă atât de minunată, grijulie pentru ca tata să-și trăiască zilele în confort, siguranță și IUBIRE ... calitatea îngrijirii este esențială. De altfel, casa tatălui meu (noua lui casă care este acum) are grădini frumoase, un club de grădină organizat de două ori pe săptămână, acces la acea (uriașă) grădină disponibilă pentru toate zilele. Întreținerea mai grea a grădinii este făcută de către tineri, mai potriviți, oameni mai capabili. Ne luăm câinele în vizită (toți locuitorii îl iubesc) și tata și-ar putea avea amicul în camera lui dacă ar vrea ... deși am moștenit pasărea lui - tata a decis în ziua în care mama a murit că este pasărea ei, și îngrijim noi această pasăre.

 

Unii dintre locuitorii căminului pentru bătrâni au animale de companie sau hrănesc păsările sălbatice, există grupuri de mers pe jos, grupuri de meserii, bibliotecă, Happy Hour, mese de bună calitate, cu bere sau vin, dacă doriți, saloane mici, saloane mari, un spa, ajutor medical pe mână 24/7… Presupun că încerc să spun că oamenii - în special urmașii - trebuie să nu mai gândească la îngrijirile rezidențiale ca un fel de eșec din partea lor, într-adevăr poate fi o mișcare bună, pozitivă, nu doar pentru cei care îi îngrijesc, ci de asemenea, pentru părintele tău.

 

Uneori, de fapt, le proiectăm părinților vibrația negativă despre îngrijirea rezidențială ... dați-vă voie să vă o vedeți ca o alternativă viabilă atunci când lucrurile pe care le aveți, pentru a menține acasă persoana iubită, nu le mai oferă nevoia lor specială.

 

Nu subestimați avantajele pe care le are mediul fizic, pe care le oferă o casă dedicată îngrijirii. Respir ușurată  știind că tata nu mai este la un pas să cadă, că are o îngrijitoare de baie în care să se potrivească pentru a-i oferi asistență fără a-i compromite siguranța sau confortul, că există o mulțime de ajutoare pentru mobilizare / hrănire / scăldat / socializare - și asistență medicală instruită 24/7 la îndemână.

 

Trebuie să subliniez că CERCETAREA a fost cheia. M-am uitat la o mulțime de informații despre o mulțime de facilități, am citit multe recenzii și am făcut  tururi și vizite la diferite ore ale zilei, zile diferite ale săptămânii pentru a evalua pentru mine „pe specimen”, așa cum era… imaginând că chiar dacă „ ei ”puteau să prezinte un spectacol pentru un tur, vizitele aleatorii aveau să ofere o imagine exactă. Lucrul care s-a evidențiat la unitatea în care trăiește tata a fost că a existat întotdeauna personal în jur, că locuitorii se angajau fericiți cu personalul.  

 

Facilitățile sunt minunate, împrejurimile frumoase, programele de activitate cuprinzătoare, dar senzația imperativă a locului este una de ÎNGRIJIRE. El este acolo de două luni și se stabilește bine - mult mai bine decât am anticipat - și ne simțim foarte mult parte atât din grija sa, cât și din Îngrijirea sa. Opiniile noastre contează . Se dovedește că această „alegere” de care ne-am temut atât de mult, a fost cea mai bună pentru toți. (Donna Poore)


Îngrijirea unui părinte sau a unei persoane dragi în vârstă poate avea un impact important atât asupra îngrijitorului familiei, cât și asupra celor dragi - mai ales dacă un senior a fost diagnosticat cu demență. Multe familii iau în considerare mutarea părintelui într-o comunitate de viață asistată în zilele noastre, iar aceasta este o alternativă viabilă mai ales când, chiar dacă este bine îngrijit acasă, nu mai satisace toate nevoile persoanei iubite.


--------------

Despre Casa Lili:

Suntem un serviciu de îngrijire profesională pentru persoanele în vârstă, care oferă atenția și îngrijirea persoanelor în vârstă. Angajăm un personal calificat și dedicat, care are experiență în a ajuta seniorii în viața asistată. Angajații noștri au experiențe extinse în industria de îngrijire a persoanelor, ceea ce le permite să înțeleagă ceea ce doresc și au nevoie vârstnicii sau persoanele cu dizabilități.

Sperăm că aceste beneficii vă ajută atunci când decideți dacă alegeți sau nu o casă de îngrijire. Pentru mai multe informații despre viața asistată, contactați Casa Lili!

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !