Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

Prevenirea și controlul situației generate de Pandemia de Covid-19

 


"Spală-te pe mâini. Spală-te pe mâini. Spală-te pe mâini", sunt cuvintele care se aud cel mai des în cadrul căminului nostru de bătrâni, de când a apărut situația nedorită a pandemiei globale cu noul virus.

Însă nu este nici pe departe singura măsură luată pentru prevenirea și managementul acestei situații de criză. În situații de criză trebuie să fii pregătit: să ai deja un plan cu mai multe scenarii sau să revizuiești planul actual și să fii flexibil în funcție de schimbări. Cert este că trebuie să iei cele mai bune măsuri într-un timp scurt.

Modul nostru de acțiune pentru a îngriji și proteja pe rezidenții în vârstă, are două direcții: cea  administrativă și cea pentru beneficiarii noștri.

Acțiunile noastre administrative cuprind măsurile de siguranță, organizarea, managementul intrărilor și ieșirilor din serviciul rezidențial și comunicarea.

Iar acțiunile noastre în sprijinul beneficiarilor,  sunt în direcția măsurilor de prevenire și de comunicare eficientă.

Măsurile generale pe care le-am luat în cadrul căminului nostru de bătrâni sunt următoarele:
  1. Aplicarea măsurilor de distanțare socială, precum evitarea strângerii mânilor, evitarea contactului la nivelul feței (gură, nas, ochi) fără a fi spălat mâinile înainte.
  2. Păstrarea distanței – în cazul vizitelor ale furnizorilor de produse necesare căminului.
  3. Evitarea strângerii mâinilor – angajații noștri trebuie să folosească permanent produse de igienă și de igienizare.
  4. Protejarea de strănutul și de tusea celorlalți.
  5. Spălarea pe mâini.
Măsurile pe care le-am luat la nivelul serviciilor rezidențiale sunt cele organizatorice, prin care am stabilit persoanele care să asigure comunicarea și raportarea în timp util a informațiilor referitoare la incidentele posibile legate de infecția cu Coronavirus.

De asemenea, am luat și alte măsuri pentru managementul intrărilor și ieșirilor din serviciu rezidenial.
  • Suspendarea primirii vizitelor de orice fel, precum și a activității de voluntariat.
  • Completarea de către fiecare angajat, la intrarea în serviciu, a declarației pe proprie răspundere dacă a intrat sau nu în contact direct cu persoane suferinde din cauza infecției cu noul virus - Covid-19, precum și cu privire la prezența/absența simptomelor specifice infecției atât pentru ele cât și pentru membrii familiilor cu care locuiesc, inclusiv istoricul călătoriilor acestora.
  • Măsurarea temperaturii fiecărui angajat la intrarea în serviciu și înregistrarea acesteia într-un registru special.
  • Purtarea obligatorie a măștilor și mănușilor de către personal.
  • Limitarea accesului personalului în alte spații decât cele în care își desfășoară activitate
  • Identificarea unei/unor camere care pot fi puse la dispoziția personalului, în situația în care acesta optează să lucreze pentru mai multe zile în cadrul serviciului rezidențial.
Măsurile în ceea ce privește sprijinul beneficiarilor noștri sunt următoarele:
  • Asigurarea accesului beneficiarilor la serviciile de televiziune, radio, internet, lectură și alte alternative de petrecere a timpului liber în dormitor. 
  • Organizarea de activități în aer liber, când este mai cald afara, pentru că avem curte, este mult aer curat și liniște. 
  • Păstrarea distanței sociale, recomandată în această perioadă, respectiv 1,5 m între persoane. 
Acțiunile noastre în sprijinul beneficiarilor se îndreaptă către relația cu beneficiarii din comunitate în special cu privire la comunicare, flexibilizarea unor proceduri pentru posibilele reînnoiri ale certificatelor de handicap, managementul intrărilor și ieșirilor persoanelor din incinta centrului rezidențial, cât și controlul intern pentru a preveni și a administra cât mai bine situația generată de pandemia globală din acest an.

Comunicarea este importantă pentru noi și pentru rezidenții noștrii, de aceea oferim informații telefonic aparținătorilor persoanelor din comunitatea noastră. Oferim răspunsuri cu privire la diferitele tipuri de proceduri sau servicii, care au fost schimbate, flexibilizate sau suspendate, după caz, pentru beneficiarii din comunitate, care solicită informații sau au neclarități.

De asemenea, oferim informații pe site-ul nostru despre măsurile pe care le luăm și alte informații de interes general sau cu privire la situația actuală. Contacăm telefonic sau prin email aparținătorii pentru certificatele de handicap care expiră în această perioadă și îi informăm cu privire la prelungirea acestora, precum și a drepturilor aferente.

Pentru a flexibiliza procedurile din această perioadă dificilă, identificăm soluții alternative pentru beneficiarii care se află în proces de reînnoire a certificatului sau au programări la comisiile de evaluare deja stabilite. Se va lua în calcul, inclusiv evaluarea la distanță, prin telefon sau aplicații care permit apelarea video. În cazul beneficiarilor pentru care nu s-a identificat o soluție alternativă de evaluare, aceștia vor fi programați/reprogramați la evaluare, la intervale de timp, care să evite aglomerarea și cu respectarea măsurilor igienco-sanitare.

Privitor la organizarea și managementul intrărilor și ieșirilor din incinta centrului nostru. Verificăm persoanele din comunitate, la intrarea în clădire, pentru a ne asigura că nu au posibile simptome specifice infecției cu Covid-19. Menționăm că intrarea nu va fi permisă dacă acestea au intrat în contact cu persoane infectate sau suspecte de a fi infectate sau s-au întors recent din zone cu risc; tușesc, le curge nasul sau prezintă alte simptome specifice infecțiilor respiratorii.

Dăm o importanță deosebită utilizării de materialelor dezinfectante, mănușilor și măștilor de protecție pentru personalul care interacționează cu publicul. Pentru dezinfectarea cu soluții pe bază de clor a suprafețelor și podelelor, la intervale regulate, din zona de acces a publicului, de asemenea, pentru dezinfectarea băilor; ventilarea spațiilor – nu mai puțin de 30 de minute/zi -; limitarea accesului accesului autovehiculelor care nu aparțin instituției în incintă, acordăm o mare atenție.

Pentru un control intern al centrului nostru, ne-am concentrat atenția și acțiunile astfel:
  • am amplasat materiale dezinfectante, prosoape de hîrtie de unică folosință în locuri vizibile
  • asigurăm curățeni și igiena spațiilor de birouri, a holurilor, sălii de așteptare, obiectelor de mobilier, mânerelor ușilor și altele
  • angajații care prezintă simptome de îmbolnăvire vor fi trimiți în regim de urgență la medicul de familie
  • angajații vor fi instruiți cum să își verifice starea de sănătate pentru infecții respiratorii
  • dacă angajatul are simptome va rămâne acasă
  • angajații care au un membru al familiei infectat sau are suspiciunea de a fi infectat cu Covid-19 ne vor anunța și vor întrerupe venirea la locul de muncă, până la clarificarea situației familiale.
Misiunea noastră este de implicare socială în viața acestor persoane vulnerabile, prin îngrijirea zi de zi în beneficiul rezidenților noștri.

In condițiile dificile ale actualei pandemii, Asociatia Casa Lili vine cu rugămintea si apelul nostru de a ne ajuta în combaterea îmbolnăvirilordin cauza virusului care a declanșat epidemia globală 2020.

Casa Lili are nevoie de donații de produse de dezinfecție, igienă și igienizare care ne ajută la lupta în combaterea îmbolnăvirii rezidenților noștri. Aflați detalii!
.

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !