Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

Centru rezidential de ingrijire si asistenta pentru adulti cu dizabilitati

 

Prezentare generală a vieții asistate 

Centrele rezidentiale de îngrijire și asistență pentru adulți și bătrâni cu dizabilități sunt concepute pentru persoanele care au nevoie de diferite forme de îngrijire, iar acestea pot varia de la asistența pentru medicamente, la îngrijirile și asistența fără întrerupere. Deși mulți dintre cei dragi pot prefera confortul caselor lor, poate veni un moment în care trebuie luate în considerare opțiunile pentru un astfel de centru. Este posibil ca aceasta să fie o opțiune pentru dumneavoastră când persoana iubită necesită o monitorizare mai frecventă de către o asistentă medicală sau are nevoie de asistență pentru activitățile de rutină zilnice. Trecerea la acest tip de îngrijire este foarte importantă și este nevoie să găsiți cea mai bună opțiune.

Centrul rezidențial potrivit va îmbunătăți tranziția și va ajuta persoana cu dizabilități să revină repede la normalitate.
În acest articol, vom discuta despre un plan de acțiune pentru a ajuta tranziția adulților cu dizabilități la o casă de locuit asistată și importanța pentru îngrijirile speciale suplimentare oferite de îngrijitorii instruiți. 
Un părinte care are un handicap poate avea limitări mentale, comportamentale sau fizice. Ne putem simți mai restrânși pe măsură ce îmbătrânim, dar provocările noastre pot fi și mai mari dacă avem dizabilități. Pe măsură ce îmbătrânim, ne putem lupta cu finalizarea sarcinilor specifice sau avem nevoie de o supraveghere constantă care necesită asistență la finalizarea tuturor sarcinilor. Îngrijirea unui părinte sau a unei persoane dragi poate fi stresantă, epuizantă și poate provoca oboseală cronică. Putem sacrifica alte relații și aspecte din viața noastră pentru a ne asigura că persoanele dragi cu handicap să primească sprijinul de care au nevoie. S-ar putea să fie momentul să luați în considerare un centru rezidențial pentru asistarea permanentă, cu o echipă de îngrijitori care să aibă grijă de persoana iubită în același mod în care o faceți dv. De asemenea, în ciuda dizabilităților fizice sau psihice, cei dragi pot încă să se străduiască să-și păstreze independența. De aceea, este important ca îngrijitorii să fie pregătiți pentru a oferi sprijin nevoilor zilnice, promovând în același timp sentimente de independență și împlinire de sine.

Ce trebuie să luați în considerare când vizitați un centru rezidential de îngrijire?

În timpul unei vizite, păstrarea unei liste de verificare a ceea ce ar îmbunătăți calitatea vieții actuale a persoanei iubite cu handicap poate fi utilă.

Mediul înconjurător

Locul în care se află centrul este foarte important. În mod ideal, ar trebui să se afle într-un cartier sigur, departe de poluanți, cum ar fi industriile, și ar trebui să fie un mediu rece și relaxant. De asemenea, ar trebui să fie aproape de familie și prieteni, pentru a permite vizitele obișnuite ale familiei și contactul apropiat cu aceasta.
Designul clădirii ar trebui să fie atractiv, cu vegetație în exterior. Interiorul clădirii este decorat ca într-o casă, da o senzație de acasă. Camerele și intrările ar trebui să fie proiectate pentru a găzdui scaune cu rotile și rampe. Platformele pentru ridicarea scaunelor cu rotile sunt esențiale pentru ușurința deplasării într-o instalație. În camerele individuale, rafturile și sertarele trebuie să fie amplasate în poziții care să permită accesul ușor la scaunul cu rotile, iar podeaua să fie mochetată cu materiale antiderapante.
Verificați dacă zonele comune de socializare sunt curate, fără miros, bine încălzite sau răcite și bine ventilate. Acestea ar trebui să aibă ieșirile și intrările marcate corespunzător. În plus, ar trebui să fie bine iluminate, fie prin iluminare artificială, fie naturală.

Echipa de angajați

Administratorul și îngrijitorii centrului rezidențial sunt calificați? Administratorul are ani de experiență, educație continuă și certificări cu privire la îngrijirea vieții asistate și convingerea necesară pentru a asigura întregul personal să înțeleagă cultura, așteptările și abordarea îngrijirii centrate pe rezidenți?
Este important să înțelegem că numărul și tipul de personal trebuie să fie proporțional cu numărul de paturi pentru un raport bun personal-rezident, iar necesitățile de îngrijire pentru îngrijire 24-7. Acest lucru ar contribui la asigurarea fiecărui rezident îngrijirea specială de care are nevoie. Este important să vă asigurați că îngrijitorii sunt bine pregătiți pentru a oferi serviciile oferite, pentru a asigura rezidenților o calitate optimă a îngrijirii. 
Este important să studiați personalul. Aceștia ar trebui să demonstreze răbdare și amabilitate, să nu pară suprasolicitați, să se angajeze pozitiv cu toți rezidenții, inclusiv cu persoanele cu dizabilități, să fie bine instruiți, educați, autorizați și să poată trata rapid și eficient problemele rezidenților. Membrii personalului sunt esențiali pentru bunăstarea rezidenților.

Rezidenții și atmosfera din interior

În timpul vizitei, vedeți dacă locuitorii socializează între ei și măsurați nivelul de confort și fericire. De asemenea, evaluați primirea pe care ați primit-o de la rezidenți, la sosire. În sfârșit, căutați activitățile organizate, cum ar fi citirea cărților, muzică și alte evenimente în desfășurare cât și gradul de participare a rezidenților. Mai exact, întrebați ce activități sunt disponibile pentru rezidenții cu handicap și cu mobilitate redusă.

Siguranța pentru rezidenții din centru

Verificați dacă măsurile de securitate asigură siguranță rezidenților. Acestea pot include ziduri înalte și porți străjuite pentru a descuraja vizitele nedorite ale străinilor. Aceste măsuri îi ajută pe ocupanți să aibă liniște sufletească.
Verificați și măsurile de siguranță care ajută la prevenirea accidentelor. Asigurați-vă că proiectarea clădirii vizează reducerea la minimum a pericolelor. Unele dintre măsurile care ar trebui să fie aplicate includ scări și holuri bine iluminate, holuri supradimensionate și uși pentru pasageri și scaune cu rotile, podele antiderapante, balustrade la baie, detectoare de fum, ieșiri marcate clar și încuietori de siguranță la uși și ferestre.

Servicii și îngrijiri medicale la centrul rezidențial

Verificați dacă există proceduri de gestionare a medicamentelor în unitate. Adulții cu dizabilități pot lua medicamente și, din moment ce pot uita sau nu pot să le ia singuri, acest lucru le poate pune în pericol sănătatea. Din acest motiv, personalul ar trebui să ajute la reamintirea rezidenților sau asistarea acestora cu medicamente. De asemenea, personalul trebuie să asigure depozitarea adecvată a medicamentelor.
Verificați disponibilitatea serviciilor de îngrijire personală (mâncare, scăldat și îmbrăcat). Adulții cu dizabilități sunt adesea incapabili să-și facă ordine în spațiile de locuit. Prin urmare, este esențial accesul 24 de ore la asistența personalului pentru curățare, spălătorie și punerea în ordine a tuturor lucrurilor.
Accesul la asistență medicală este foarte important. Acesta poate fi acces medical de 24 de ore sau medic, sau vizite regulate la fața locului de la furnizorii de servicii medicale (medici, asistenți medicali, medici stomatologi, etc.) organizate de unitate. În ambele cazuri, tratamentul la fața locului este prioritar. Adulții cu dizabilități pot avea o serie de probleme de sănătate, iar accesul furnizorilor de servicii medicale este un factor determinant major al alegerii acestor centre. Echipa medicală ar trebui să aibă, de asemenea, un timp de răspuns rapid pentru urgențe medicale. De asemenea, este important să verificați politicile unității în ceea ce privește colaborările dintre familie și echipele de asistență medicală. Este fundamental ca familia să fie implicată în managementul sănătății de zi cu zi a rezidentului.
Obțineți informații despre evaluarea periodică a nevoilor persoanelor dragi și aflați cine face aceste evaluări. Ar trebui să existe planuri scrise de îngrijire pentru fiecare rezident, care să includă politici de medicină și supraveghere.

Ce tip de facilități să căutați?

Telecomanda pentru sistemul de climatizare și sistemul de încălzire sunt esențiale pentru controlul temperaturii. Telecomanda pentru televizor este, de asemenea, esențială. Ar trebui să fie simple, cu butoane mari, bine etichetate. Accesul la internet este esențial și pentru încurajarea comunicării. Acest lucru le permite locuitorilor să se conecteze cu prietenii și familia prin intermediul platformelor de e-mail sau de social media, cum ar fi Facebook. Telefoanele sunt de asemenea importante pentru comunicarea cu membrii familiei. Ele pot reduce plictiseala și pot crește conexiunea cu familia.
Facilitățile oferite de centrele rezidențiale, cu coordonatori sociali la fața locului, pot aduce distracții exterioare, cum ar fi grupuri corale și pot aranja activități și jocuri speciale. Profesioniștii în activități vor avea o grijă specială pentru fiecare persoană pentru a se asigura că aceasta va participa la activități plăcute. 
Toaletele și băile sunt esențiale. Acestea ar trebui să fie concepute pentru a permite persoanelor cu dizabilități să le utilizeze cu ușurință. Încuietorile ușilor trebuie să fie poziționate corespunzător pentru a facilita utilizarea, iar toaleta și dușurile ar trebui să fie proiectate pentru persoanele cu dizabilități. Podelele trebuie să aibă aderență pentru ușurința de utilizare și pentru a preveni accidentele.
Locuința ar trebui să asigure scaune cu rotile. Infrastructura din clădire ar trebui să găzduiască scaune cu rotile; ar trebui să existe rampe și terenuri pavate.
Unele centre rezidențiale pentru persoane cu dizabilități includ o formă de servicii de îngrijire pentru persoanele cu demență sau cu Alzheimer. 
Majoritatea căminelor de acest fel oferă trei mese pe zi. Acestea ar trebui să poată oferi planuri de masă personalizate pentru rezidenți sau chiar să permită rezidenților să-și prezinte propriile meniuri. În plus, personalul poate păstra stocul de gustări și alimente preferate de rezidenți. 
Zonele de luat masa pot fi oferite pentru divertisment în familie sau pentru sărbătorirea zilelor de naștere, aniversări și alte evenimente sociale.
Clădirea ar trebuie să fie proiectată pentru a accepta animale de companie și ar trebui să ofere mâncare pentru animalele de companie. Comunitatea poate avea și animalele de companie și un membru al personalului care să aibă grijă de ele.
Saloanele și coafezel care vin la fața locului pot ajuta rezidenții să aibă un aspect plăcut. Aceștia pot oferi servicii de spălare, coafare, îngrijire și servicii de pedichiură și manichiură. Terapeuții pot veni la centru pentru a oferi masaje de reducere a stresului, pentru relaxare, reînnoire și pentru a ajuta la menținerea agilității.

Ajutați persoana rezidentă să se adapteze

Aceasta este o tranziție mare, iar primele zile sunt adesea însingurate. Oamenii au nevoie de timp pentru a se adapta. Familia este esențială pentru o adaptare perfectă la un centru de asistență și îngrijire. A fi înconjurat frecvent de familie poate îngreuna tranziția. În plus, această perioadă de tranziție poate fi petrecută cu un membru al familiei care stă în centru. Comunicarea periodică cu membrii familiei este de asemenea utilă.
Trecerea la un mod de viață asistat este dificilă, atât pentru familie cât și pentru persoana vârstnică sau cu dizabilități. De aceea, este important ca procesul să fie eficient. Acest lucru poate fi realizat astfel:
  • Este important să comunicați și să îi înțelegeți. Unii pot dori familia aproape, cu vizite lacâteva zile, în timp ce alții ar putea dori să fie un timp singuri pentru a se adapta noii lor vieți.
  • Menținerea sub control aemoțiilor atunci când lucrurile sunt incomode. Primele săptămâni pot fi dificile și pot fi incomod de urmărit. În acest moment, este important să rămâneți pozitiv, să fiți un bun ascultător și să evitați să exprimați prea multă emoție. Evitați să fiți excesiv de veseli, în timp ce sunteți încă pozitivi și îi susțineți. Este important să acceptați că, deși lucrurile pot fi incomode inițial, situația se va îmbunătăți cu timpul.
  • Cereți ajutor, dacă este necesar. În perioada de tranziție, este important să fiți aproape de persoana cu diazabilități, dar acest lucru poate fi dificil dacă aveți un loc de muncă cu normă întreagă. În astfel de cazuri, cereți unei rude sau unui alt memtru al familiei să vă ajute. 

Continuați să comunicați cu persoana cu dizabilități, care este în centrul de îngrijire, despre ce trebuie făcut pentru ca aceasta să obțină cea mai bună îngrijire posibilă. De asemenea, comunicați cu personalul. 

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !