Adresa

Str. Maracineni nr. 91 A

Bucuresti, sector 6

Prelungirea Ghencea

caminlili1@gmail.com

Tel: 0768-737-246

Servicii azil privat - Casa Lili

- Ingrijire zi si noapte

- Atentie, daruire, respect

- Personal calificat

- Mobilier si aparate medicale (Italia)

- Saltele speciale, scaune cu rotile, carje, manere (Italia)

- Lenjerie pat bumbac (Italia)

- Masa (3 mese principale + 2 gustari)

- Igiena (baie, tuns, unghii, barbierit)

- Cada cu usa (batrani / dizabilitati)

- Servicii de menaj / Spalatorie

- Administrare medicamente

- Perfuzii, injectii, glicemii

- Schimbare pampers, tratare escare

- Evaluare medic generalist

- Asigurare prim ajutor

- Terapie ocupationala

- Camere de zi si camere de mese

- TV, telefon, internet

- Mese festive: sarbatori si onomastice

- Curte si gradina inchise

- Mediu sigur, securizat

Rezidentii nostri

Rezidentii nostri

CONSULTATIE GRATUITA

Sunați și programați ACUM

o consultație gratuită!

0768-737-246;

0040 768 737 246;

0039 340 0766 379

Servicii pentru:

îngrijire vârstnici și adulți

îngrijire tranzitorie (post-spitalizare)

îngrijire pe termen lung (accident vascular, Alzheimer)

îngrijire paliativă

Azil privat - Camin Lili

Pentru informatii, sunati chiar acum!

Telefon: 0768.737.246



Camin privat ingrijire batrani

Azil de batrani

Se schimbă regulile pentru persoanele cu handicap. Ce trebuie să știi

 


Conform informațiilor publicate în presa online, Ministerul Muncii pregătește noi reguli pentru cei care primesc certificat de handicap și indemnizație. Schimbarea vine după ce s-au descoperit multe nereguli.

De ce se schimbă regulile?

Pentru că s-au găsit cazuri de fraude. Unii oameni au luat certificat fără acte medicale clare. Alții au primit bani, deși nu aveau dreptul. În același timp, cei care chiar trăiesc cu o dizabilitate s-au lovit de birocrație și drumuri inutile.

Ce se va schimba pentru beneficiari?

Criteriile de încadrare vor fi mai clare. Ministerul promite reguli valabile peste tot în țară, nu diferite de la un județ la altul. Evaluările se vor face după o metodologie nouă, pe care autoritățile o vor publica în zilele următoare.

Cum se va face evaluarea?

Dosarele nu vor mai fi plimbate pe la ghișee. Totul va fi trecut într-un sistem digital. Asta înseamnă mai puține hârtii, mai puțină birocrație și verificări mai rapide. În plus, autoritățile vor putea depista mai ușor dacă cineva trișează.

Când intră în vigoare?

Ministerul spune că noile reguli vor fi publicate foarte curând. După aceea vor începe să fie aplicate în centrele de evaluare. În următoarele luni urmează și o reevaluare a unor dosare mai vechi, pentru a vedea dacă indemnizațiile au fost date corect.

Ce spun organizațiile persoanelor cu dizabilități?

Asociațiile sunt de acord că sistemul trebuie curățat. Dar cer ca oamenii să nu fie puși pe drumuri și să nu sufere cei care chiar au nevoie. Vor transparență și implicarea lor directă în aceste schimbări.

Ce înseamnă pentru tine?

Dacă ai deja certificat și indemnizație, este posibil să fii chemat la o nouă evaluare. Dacă urmează să depui dosar, vei avea parte de reguli mai clare și, în timp, de mai puțină birocrație.

Așadar, schimbarea nu este doar despre tăieri sau controale. Este despre un sistem mai corect, unde banii ajung la cine are cu adevărat nevoie. Urmează câteva luni în care vom vedea dacă promisiunile se transformă în fapte.

Niciun comentariu:
Write comentarii

Sunteti interesat de serviciile noastre?
Aflati mai multe actualizari !